एक अर्को मोड

Janak Poudyal
जनक पौड्याल
(नसोधी छापेकोमा क्षमा चाहन्छु ।)

तिम्रो चाहनाको ओढारबाट
मेरो जिन्दगी फुत्रुक्क बाहिर निस्कियो
ओहो !
झलमल्ल घाम लागिरहेको रहेछ ।

तिम्रा बतासे सपना
मेरो खस्रो पिठ्युँमा घस्रिएर
कहाँसम्म पुग्लान् र –
तिमी खरायो दगुर
म कछुवा घस्रन्छु
अब आफ्नै गति लिनुपर्छ
दोबाटोमा अडि्कएका हामी
एउटा-एउटा बाटोको पछि दगुरौँ

मैले दिन नसकेको
तिमीले लिन नसकेको
यो हिसाब सच्याउनु नै किन र –
कयौं हिसाब बिग्रिएरै बसेका छन्
मेरा समयका केही टुक्रा
तिमीसँग छुटे पनि
जोड–घटाउबिना नै छाडिदिन्छु म त ।

घामको बर्को
बादलको फरिया
जूनको टीका
ताराको फुली दिन सकिन मैले

मेरो बारीमा फुल्ने बाह्रमासे
शिरमा सिउरिन मानिनौ
मेरो आँगनको संसारमा
हिँड्न जानिनौ

म जिन्दगी
कहिले सम्झन्छु, कहिले भुल्छु
म बाह्रमासे
बाह्रै महिना ओइलाउँछु र फुल्छु
तिमी आउनुमा
एउटा रहर फुल्नु
तिमी जानुमा
एउटा रहर ओइलाउनु
वश यत्ति हो ।

7 responses to “एक अर्को मोड

  1. कबिता राम्रो मात्र होइन बेला मौकामा काम लाग्ने पनि रहेछ…

    Like

  2. समयका केही टुक्रा तिमीसँग छुटे पनि
    जोड घटाउबिना छोड्दिन्छु म त। …..
    …तिमी आउनुमा एउटा रहर फुल्नु
    तिमी जानुमा एउटा रहर वैलाउनु
    वश यत्ति हो।…. कविता सटिक छ अनि सुन्दर। साहित्यको शुभयात्रा !

    Like

प्रतिकृया लेख्नुहोस्

